Jennys forsta;

Ok, Jenny. Nu är det min tur.
Eller din. Det beror på hur man ser det.

Då du tog in mig på temat mat, så tänkte jag att jag skulle stanna inom samma ämne. Du, och de flesta andra, vet ju vad jag tycker om den brittiska maten. Not the best, liksom. Min största idol här här således Jamie Oliver, eller Den Nakna Kocken, som han kanske är mer känd som.

dina idoler på den här ön, är män som springer omkring nakna i tid och otid, så tänkte jag att vi slår två flugor i en smäll.

Min utmaning till dig blir således:
att göra pr för Den Nakna Kocken i en alldeles egen Jenny-version.

Du har helgen på dig, och jag vill ha ditt inlägg publicerat måndag em/kväll.

Lycka till!

/Myra


Kommentarer
Postat av: .

#1 Kommentar från Fröken K:
Fnissar hysteriskt och väntar tålmodigt...ska bli skoj =)
Svar från Jenny & Myra:
Jojo, tank bara om mina foraldrar ser det har liksom.
"Jenny i nakenchock!"
Mina fodelsedagspresenter kommer bli indragna!
(fast det kan det vara vart, jag tycker ocksa det ska bli kul, men det ar en hemlis, sa beratta inte for nagon :P)
:D
Svar från Jenny & Myra:
Fröken K: Jag väntar också. Fast inte lika tålmodigt, och med ett litet, litet inslag av oro. Man undrar ju hur detta ska sluta... *asg*
Jenny: Dra nu inte skam över Stora Britanniens mathjälte! Hahahaaa.
#2 Kommentar från filosofan:
åååååå,vad spännande!!!Jag skrattar redan...hur ska detta sluta?!Hahahaha!
Svar från Jenny & Myra:
Jag vagar knappt tanka pa det sjalv. Har forsokt na Jamie Oliver for en kommentar, men han vill inte ta i uppdraget med tang.
Han ar nog vettigare an jag!
;)
#3 Kommentar från Bloggerlina:
Hahahahahahaha!!
Vilken utmaning! Den ser jag fram emot att följa upp! *asgarv!*
Kram Bloggerlina
Lycka till, Jenny! ;-)
Svar från Jenny & Myra:
Tack!
Tror nog att vi alla bavar for resultatet!
;)
Kram!
#4 Kommentar från Jenny & Myra:
Haha. Hörredu Jenny. Nu börjar tiden gå ut.
Hur går det för dig?
Moahahahaa.
*lutar mig nöjd tillbaka i soffan*
/Myra

2007-04-25 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0