Jennys forsta resultat;

Jaha ja. Naken och kock i samma mening kan ALDRIG vara bra, typiskt Myra! Men jag ar inte den som ar den, sa here goes nothing...

Vi borjar saklart med att visa var karlek till varandra. Visst ar vi sota ihop?


Hmm, han sa ju igar att Nya Zealandsk lammstuvning ar vagen till ALLA mans hjarta... jag tror jag satsar pa det. Kramvanlig ar den ju ocksa.


Men det var da FAN! Ratten ar ju fullkomligt omojlig. Receptet ar fel. Jamie ar fel. Det jag trodde vi hade tillsammans var bara en bluff! Ilskan som strommar igenom mig ar omatbar.  Damn you Jamie! Vad ska jag ata nu?!


En nanny ar alltid redo. Jamie kan slanga sig i vaggen, jag kan laga en finmiddag pa bara fem minuter UTAN hans hjalp!



Take that din nakna kock!



Fast.... vada? AR han inte naken pa riktigt?
Ar det bara JAG som ar naken?
Ehrm.
Sa... genant.

Blir jag godkand anda?!

(och jo, sahar ser det VISST ut nar man lagar mat!)

Kommentarer
Postat av: .

#1 Kommentar från jennsan:

hahaha =)



Svar från Jenny & Myra:

:D


#2 Kommentar från Tjingtjong:

Du är knäpp!! *skrattar*



Svar från Jenny & Myra:

DU kanske ar knapp ;)


#3 Kommentar från Jenny & Myra (svar):

*ASG*
Du är fan inte frisk på en fläck!

Men skyll nu inte på Jamie, hörredu.
Kanske var det förklädet du har på dig, som hindrade dig att ta ut svängarna ordentligt... Haha.

Av mig blir du godkänd. Med marginal.
Vi får se vad läsarna tycker... ;)

/Myra



Svar från Jenny & Myra:

Skont det horru, da kan jag fokusera pa hamnden nu da! ;)

Moahahaha.



#4 Kommentar från Moniqa:

Men käre nån...*skrattar* vilket ståhej i köket...*hahaha* Tokfia! *kraam*



Svar från Jenny & Myra:

Hahaha, tokfia har jag inte blivit kallad pa manga ar! Tack for det, nu kanner jag mig ung igen! :D

Kram!



#5 Kommentar från Iah:

Haha, ni är helt galna båda två! Tycker helt klart du borde bli godkänd, att stå naken i köket och stoppa in färdigmat i micron är ju supert gjort! ;)



#6 Kommentar från filosofan:

helt klart godkänd!!!min stackars mage...skrattkramper....ajajajaj



#7 Kommentar från Fröken K:

Såklart du är godkänd,ser man ju!!
Ni två är inte helt klok ni..!!!*asg*
Men ni underhåller min annars så trista vardag :)
tack och kram för det

2007-04-25 @ 16:09:08
Postat av: DMH/Samuel

Ha, ha, ha: klart du blir godkänd - BIG TIME!

2007-04-26 @ 11:42:12
URL: http://detmorkahotet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0