Myras forsta;

Da Myra huxflux fick for sig att lamna mig mol allena pa skiton (ja, bortsett fran alla invanare) sa hamnades jag med ett antal kreativa utmaningar som hon tvingades gora medan hon var borta. Eller hemma, beroende pa hur man vill se det.


(da det visade sig vara sno i Sverige och jag lag hemma i hammocken i 30 graders sol och jobbade pa solbrannan insag jag i och for sig att det var hon som hade akt pa en nitlott!)


Hur som helst. Det forsta uppdraget lyder;

Ga in pa valfri restaurang. Bestall mangder med mat och at upp den. Nar notan kommer, sa maste du ta dig ur det utan att faktiskt betala med kontanter.


Kommentarer
Postat av: .

Kommentar från Bloggerlina:
Hm...det blir som att välja mellan pest eller kolera liksom. Ska jag gå in och diska eller ligga med kocken? Vad tycker ni? Eller kanske borde jag diska naken och sen ligga med kocken? För hur i allsindar betalar man annars?? *ASFLABB!!* Kul sida! Sunshinesmiling Bloggerlina
#2 Kommentar från Jenny:
Personligen hade jag valt att ha matsex med kocken och lata honom diska naken efterat, men sa kreativ tror jag inte Myra ar!
;)
#3 Kommentar från klarakajsa:
Hua en sida till att logga in på!
Skönt höra sol o värme öser över er!
kram klarakajsa
#4 Kommentar från jesterdaze:
How about betala med credit card?
#5 Kommentar från jesterdaze:
Det tog mig åtminståne 20 sekunder med veckad panna att inse att "Skiton" inte var ett namn på toaletten
Svar från Jenny:
Hahaha!
Det ar darfor jag inte tycker om verbet som man gor med sina oron. Det blir sa galet nar jag skriver det.
Ah, visst AR hon korkad?
;)

2007-04-25 @ 13:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0