Oppen utmaning nummer ett;

Som vi tidigare forklarat, sa kommer det har inte enbart vara en klubb for inbordes beundran, utan vi kommer aven att beundra Er!


Har kommer Er forsta mojlighet i form av en oppen utmaning;

Tank maskerad. Tank tema. Tank SUPERHJALTAR.
Bli sedan kreativ, det finns inga som helst regler eller begransningar! Mer an din fantasi, da. Gor precis vad som faller dig in (ja, sa lange det haller sig inom temat sa klart ;) )

Vi kraver saklart bildbevis, dessa kan skickas till var mail som ar lankad under var eminenta bild.  Da vi bada ar extremt upptagna med att dammsuga och annat husfruaktigt, sa ar du lamnad at ditt eget ode med redigering av dina bilder. Vill du till exempel vara anonym, sa ar du det endast om du ar det pa bilden du skickade in.

Da det ar en tavling finns saklart ett pris med i bilden, det kommer dock att hallas hemligt tills vinnaren ar utsedd eftersom vi annars kommer overhetta var mailserver med alla som kommer vilja lamna sina bidrag. For att ditt bidrag ska komma med i bedomningen vill vi ha in det senast TORSDAG 19/4 2007 Klockan 15.00!

Med vara allra varmaste lyckonskningar,
Jenny & Myra


Kommentarer
Postat av: Anonym

#1 Kommentar från Glitter (kan vi säga *ler*):

Hej Myra!

Och så klart, hej Jenny!

Lycka till, från en utan blogg.

Glitter.


Svar från Myra:

Hej hopp, lilla Glitter.

Det bästa med det här är att man inte behöver ha egen blogg för att vara med!

Kram på're


#2 Kommentar från Bloggerlina:

Oj, jag kommer inte att hinna till eran deadline!! Imorrn är jag dessutom borta och idag är det en sån där icke så bra dag. Så jag får nog hoppa utmaningen för denna gång. Kram kram Bloggerlina



Svar från Myra:

Ok. Godtagbar ursäkt. Men det går fler tåg. ;)



#3 Kommentar från Anna-Lys:

Jag har klätt ut mig till Ärthjärna.

Fotot sitter uppklistrat på min blogg. Jag vet inte hur man får ett e-mail över vattnet. Går det med flaskpost?



Svar från Myra:

Flaskpost!?
Hörredu, din ärthjärna. Klandra inte ner på StorBritannien. Såååå långt efter är de inte. Även om man kan tro det ibland... ;)


#4 Kommentar från Moniqa:

*S* va skoj det låter! Ja...får se om jag hittar nåt kort som ser lite märkligt ut ?? *S* Borde inte vara svårt! Det gör jag ju oftast på kort..*S* Men kan inte lova nåt. Hr kanske bara papperskort på det. Ha det gott! *kraaam*


Svar från Myra:

Moahahahahaaa!

No comment!

*s*



#5 Kommentar från jesterdaze:

Min hulda mening är att om jag bara skickade in ett kort på mig som jag är, så borde jag vinna?

Supertoffelantihjälte smäller väl högst?


Svar från Jenny:

Antihjaltar smaller alltid hogst. Fast nar du skrev det associerade jag till nagot otroligt makabert. Till och med FOR makabert for att skriva har eftersom Ators moder kan komma och sno mina associationer och leka med dem pa ensamma kvallar.

Spooky.


#6 Kommentar från jesterdaze:

Vem är den där Ator? Och vems moder är hon, anyway? Och är hon kinky på nåt sätt, eller varför gillar hon olämpliga saker?

2007-04-25 @ 13:56:07
Postat av: Iriz

Oh jag hann inte före er deadline, annars var jag ju fin i påskas...när jag skull dra en repa på kvasten.....

2007-04-25 @ 21:48:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/8643/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0