Var går gränsen?

Jennys gränser är snudd obefintliga, medan jag står något stadigare med båda fötterna på jorden. ( inte hela tiden, är klart, då kommer man ju aldrig framåt. Men ja. Ni förstår. ) Men vi struntar i våra gränser, och konsentrerar oss på er istället.
Var går era gränser?

Alltså, just nu är jag inte så intresserad av hur fort ni kan springa. Eller hur långt.
Hur länge ni kan hålla andan under vattnet. Eller hur mycket pengar ni kan göra åt på krogen en helg.
Inte sådana begränsningar. Jag syftar på Fröken T's utmaning till er. Förstås.

Den lyder så här:

okej, jag har klurat lite nu och nästa utmaning tycker jag ska vara en grimas-utmaning.
Skönaste grimasen vinner! =)


Och vi har satt deadline på onsdag vid lunch. Tills dess kommer jag sitta klistrad vid mailen och vänta. (Jenny har ju ett liv, sa hon anvander sig av magnet-metoden och studsar in och ut med jamna mellanrum!)
Så fram med kameran nu, hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0