Myra goes Paris - Resultat

Jäkla uppdrag! Eller ska jag säga jäkla uppdragsgivare! *s*

Iaf.
För att inte göra det hela för enkelt, och använda en av mina egna hundar, så bestämde jag mig för att ragga tag på någon annans hund.
Bara det. Ni hör ju själva: 'Kan jag få gå på krogen med din hund?'.
Min oemotståndliga (!) charm kom sig väl till pass och det dröjde inte alltför länge tills jag hade fått tag på lämplig kandidat.
Tid och plats bestämdes och jag ger mig av hemåt för en djupdykning i garderoben. 'Paris-utstyrsel', jo jag tackar.

Men ett litet linne och en mindre kjol, är väl ett bra signum! Och högklackade stövlar. Som pricken över i tog jag sen på mig min not so billiga jacka från J.Lindeberg.

Efter x antal drinkar och mörkrets inbrott, så begav jag mig så ner till strandpromenaden och ställde mig i kön till ett av discoteken, ( för Paris går väl ändå inte på kvarterspub, va! ) och väntade tålmodigt på min tur.
Men så slog det mig. Vaddå kösystem? Jag är ju kändis ju! Så jag knatade helt sonika förbi hela folkmassan och rakt fram till vakterna. Med inte mindre än 32 kilo Hoffe under armen.


Det gick sådär, hörrni. De ville varken släppa in mig eller hunden.


Själv fick jag lov att komma in om jag ställde mig sist i kön igen, men den stackars hunden var totalnekad.
Inte en chans, sa de. Tokdissad. Portad. Utfryst.

Jag skäms som en hund ( för hunden hade ju inte vett till det ) när jag, med blicken i golvet, erkänner att jag har misslyckats med mitt uppdrag.
Huuuur ska jag resa mig efter det här!?

Några pluspoäng är det väl knappas tal om, utan snarare ytterligare en bakläxa. Det börjar fasen bli rutin på det. :/

Men hur som helst så tror jag att mitt resultat är bättre än om det varit 'Paris goes Myra'.

:D

Kommentarer
Postat av: Jenny

HAhahahaHAHAHAhaha.
MEn lilla gumman! Hahahaha. Jag DOR!
JAG tycker du var jattefin. *nicka*
Och du far pluspoang for fint forsok, aven om det inte gick som planerat.
Visst far hon?!
HAHAHAHA!

2007-06-11 @ 09:16:10
URL: http://jennythenanny.blogspot.se
Postat av: tusenrosor

Jäklar vilken kropp du har!! Om jag hade varit lesbisk så hade jag raggat på dig direkt ;)
bra jobbat för övrigt, jag hade aldrig utsatt mig för en sån sak...

2007-06-11 @ 21:54:21
URL: http://tusenrosor.blogg.se
Postat av: Myra

Jenny: Oh, får jag pluspoäng iaf!! :D Du är snäll du. *s*
Tusenrosor: Här var vi rakt på sak! Gulle. :D

2007-06-12 @ 14:05:08
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0