Myra goes Paris.

Nu har ju Myra fatt nagra dagars andningspaus... Det ska vi allt rada bot pa!

Da hon introducerade oss till pub-temat, sa tanker jag fortsatta pa det. Vi vet alla att Paris Hilton (stackarn) sitter i fangelse. Vi vet ocksa att hon anvander hundar som accesoarer. Da Myra ar djuralskare, sa tankte jag att hon skulle fa prova pa hur det ar - SA; mitt uppdrag ar foljande.

Valj en hund. Tyvarr far du inte valja en Tinkerbell-sized sadan, utan minst tre ganger sa stor. En schafer would be bra. (och nej, inga valpar, forsok inte ens!) Kla dig i din allra finaste Paris-utstyrsel, stoppa hunden under armen och forsok komma in pa puben. Garna en storstilad entre ocksa, men det ar inget krav, det far du bara pluspoang for!

Lycka till gumman, jag vet att du inte kommer att gora mig besviken, och SNALLA folj inte hennes exempel och kor hem onykter, det blir sa dumt da! Och SNALLA, anvand underklader! ;)


(Ni har val inte glomt att skicka in uppdrag till oss? Vem vet, om vi har riktig otur och inte kan bestamma oss, sa kanske vi maste gora flera stycken... )

Kommentarer
Postat av: Myra

Jämmer och elände! Eller vad är det hon säger Rövardottern?
Nu har du roligt va!
*mutter*
;)

2007-06-07 @ 13:43:11
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Bloggerlina

Hahahahahahaha!! Ämen guuud vilken utmaning!! Bildbevis bildbevis bildbevis!!
Trevlig helg, Jenny & Myra!
Kram Bloggerlina

2007-06-08 @ 13:01:02
URL: http://www.spacegirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0