Myras andra. Resultat

Eh... alltså... *harkel*...
Jag tycker faktiskt att det är lite retligt Jenny, att du tar upp min hygien här på bloggen. Det känns liksom lite privat. Faktiskt.
Men ok. Here we go.

Det värsta, tycker jag, var att hitta ett ställe, som var alldeles lagom för lilla mig. Jag ville ju få plats, men helst inte drunkna.
Det näst värsta, var att jag inte riktigt visste vad som väntade mig.
Men efter en del letande, och div  tips från hjälpsamma människor, så hittade jag iaf platsen som var perfekt för mitt uppdrag. Alldeles lagom stort, och alldeles lagom djupt. Jag hade dessutom tagit till mig en massa råd, för att göra det hela lite mer gemytligt. En bra bok, ansiktsmask, värmeljus, bodybutter och lite annat smått o gott.
Och, visst, tänkte jag. Ska det ändå göras, så kan det väl göras ordentligt.

Så. Erkänn att jag har lyckats.
Med bred marginal!




Och Jenny, nästa gång du ger mig ett uppdrag som du tror kommer orsaka mig smärta och ångest, tänk på att jag numera är oerhört bra på att läsa mellan raderna.

:D

Kommentarer
Postat av: Myrmormor

Grattis mitt myrbarn! Jag tycker att du har lyckats perfekt med ditt uppdrag och känner mig stolt över dig.

2007-04-26 @ 12:58:28
Postat av: Myra

MyrMormor: Haha. Klart du är stolt. Jag brås ju på dig. ;)

2007-04-26 @ 14:26:45
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Iah

Haha, det var den bästa lösningen jag sett!!! Jag hade nog själv gett mig ut i sjön, eftersom jag bara antog att uppdraget krävde det. *S*

2007-04-26 @ 16:15:36
URL: http://frokent.blogg.se
Postat av: Myra

Iah: lol Det var ju egentligen precis vad det krävde. Men jag tyckte det här var trevligare. :D

2007-04-27 @ 10:32:04
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: filosofan

det här ser helt klart mycekt trevligare ut ;)
Frågan är om det ska godkännas...(*busig filosofan ser en chans att kanske få tillbaka myra till Sverige för ett dopp i vänern...*) kanske du måste komma tillbaka till Sverige och fixa uppdraget. Kanske du måste göra det i värmland så du får bada i vänern så kan den tjänstvilliga filosofan ta korten som bevis:) ??????Jaja, men det var värt ett försök iaf, klart du är godkänd vännen! :) Stor kram och tack för din fina kommentar på min blogg idag, du är en ängel!

Postat av: Myra

Filosofan: Haha. Frågan är ju just om det ska godkännas. JAG tycker det var strålade. Det tycker INTE Jenny. :)
Men bara lugn. Sickan har en plan!

2007-04-28 @ 12:39:21
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0