Myras forsta resultat;

Här såg jag fram emot en lugn och skön påsk i Sverige. Istället fick jag en hel massa saker på schemat.
'Så vi kommer igång' lät det.
Jo, jag tackar jag. Så JAG kommer igång, skulle jag själv ha sagt.

Allt medan latmasken Jenny låg i trädgården och solade, slet jag i mitt anletes svett för att lyckas med mina uppdrag. Men vänta bara. Hon ska få igen. Hämnden är ljuv. :)

Fick med mig SmåMyror, MyrMormor och MyrMorbror med flickvän till en av restaurangerna ett par kvarter bort.




Beställde in en massa god mat som vi frossade i oss tills det knappt fanns någon lukt kvar.

Sen skulle jag betala då. Eller rättare sagt inte betala.
Han blev tokarg! Och jag fick försvara mig för glatta livet: 



Till slut så släpade han in mig här:



Och jag kom inte hem förrän sent, sent den kvällen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

#1 Kommentar från Islin:

Men Myra, det är nästan så jag inte tror på att det här verkligen har hänt. ;)


Svar från Myra:

Meh!? TROR du mig inte?? Va! ;)


#2 Kommentar från dumpad:

Men, gällde inte utmaningen att bara undvika kontanter? Såvitt jag minns stod det väl inget om kreditkort?´Eller får man inte göra så?



Svar från Jenny:

Hahaha!
Snacka om att Myra gick pa en tvarnit.



#3 Kommentar från Fröken K:

Hahhahhha...jag hade betalat med kort..



Svar från Jenny:

Hahaha. Jag skulle gissa pa att de flesta skulle gora det! (utom Myra saklart...)

AH, sa roligt.
Myra - SER du vad du har missat?!

;)


#4 Kommentar från Ass-Trid:

haha, ni är ju för roliga ni. :) Men Jenny, har ett bra uppdrag till dig, hitta Daniel Craig åt mig. :P Det kom vi ju överens om förut ju...så har jag nått som väntar när jag hälsar på. hihi

Puss o kram



#5 Kommentar från Bloggerlina:

Äh men fy fan vad kul! Jag skrattar på mig!! Vart lite att diska va! *fnittrar nästan hysteriskt!!* Hahahahahahahaha!! Kramisar Bloggerlina



#6 Kommentar från Jools:

Hahaha!
Ni är ju BÄST!
Skrattar så jag trillar av stolen!
TokMyra!
Hahaha!



#7 Kommentar från Jessie:

*ASG* Ni är ju sååååå roliga...

Kram på er :)



#8 Kommentar från Asfaltmamman:

Muaahahahhaaaahhaaaa....f'låååt, men jag kan inte låta bli att skratta hihi! Vad är det de lärda säger? Någonting om att "som man bäddar får man ligga"? Eller var det "Den som ger sig in i leken får leken tåla"...hihihiii...

Jag tycker att ni har kommit på en riktigt rolig idé, och jag ser med spänning fram emot att läsa om fler uppdrag!

Kram från asfalten!


#9 Kommentar från Det Mörka Hotet/Samuel:

Ha, ha, ha!

Kanon: börjar förstå varför The A-team anser att jag är så himla stel och tråkig - du/ni rockar fett!



#10 Kommentar från Jill:

Underbart med basebollträt! Tur att du indvek det.



#11 Kommentar från Nika:

asgarvar .ni är underbara



#12 Kommentar från Myra:

Fy vad ni är hemska. Skrattar åt mig! *s*

Och superhemska Jenny, som när hon gav mig utmaningen sa 'inte BETALA', och nu håller fast vid 'inga KONTANTER'.
DET tycker jag är orättvist! Haha.

Men hon ska få.
Hon ska få.

2007-04-25 @ 14:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0