Presentation och CV

Jenny om Myra; For det forsta, sa ar hon inte klok pa en flack. Men det ar en av sakerna jag tycker bast om med henne, hon far mig att framsta som klok (TROTS att hon ar aldre!) For det andra, sa ska man passa sig for att gora sig ovan med henne, for den har Myran vet vart skapet ska sta och ar inte radd att tala om det. For det tredje sa ager hon sjukt mycket sunt fornuft som hon standigt balanserar pa i livet, DET gor henne till en succe.

Hon bor i Wales, aven kant som landet utan vokaler (vilket ar en av anledningarna till att hon inte kan stava) med make och smamyrorna. Hon ar kand som en desperat hemmafru med hastar, hundar, fiskar och kanin.

Hon ar bloggberoende a det grovsta och kan ringa mig mitt i natten i paniktillstand for att hon inte kan logga in, sa jag far vara en raddande angel och publicera inlagg, vilket i och for sig ar bra, for da blir de i alla fall rattstavade!

Stunder med Myra ar aldrig trakiga, hon ar en frojd att ha i ens varldsbild.(Men sag inte till henne att jag sa det, hon blir sa mallig da!)

Myra om Jenny: Hon är rättfram. Hon säger vad hon tycker och vad som faller henne in. Hennes humor är rå men hjärtlig, och hon har alltid huvudet på skaft (IQ kvastskaft, tänker jag då närmast på). Med ironin som främsta vapen drar hon fram som en virvelvind och lämnar ingen oberörd.

Hon huserar i dagsläget utanför London och koncentrerar sig på att lära en två-åring att prata rent och tygla sin bröstfixering (två-åringen eller hennes, kan man undra när jag skriver så, men det kan väl vara ett litet trevligt frågetecken ett tag).
Mellan varven försöker hon även att banka lite vett i en tretton-åring. Eller iaf kommunicera med den.

Man vet när Jenny har suttit vid datorn, då hennes tangentbord saknar tre bokstäver. Hennes arma chef sliter sitt hår då han dagligen får tvätta rent skärmen från både tipex och tuschpennor. Och jag har bara inte haft hjärta att tala om för henne att det inte syns hos oss andra, när hon ritar dit prickar och ringar för hand?

Jenny har ett sätt som aldrig känns krystat. Vare sig man befinner sig på karaoke med medelåldern runt 55, eller NightClub a la 18-åringar, så passar hon in och man har löjligt roligt. Hon har aldrig långt till skratt, och hennes sällskap är gravt beroendeframkallande.

Men vad ni än gör, så tro inte på allt hon säger!

CV
Det vi har gemensamt som kommer att göra det här "projektet" VANSINNIGT spännande är att vi är kvicka och spirituella underhållare, intellektuella, älskar att prata, livliga och nyfikna, varma, kamratliga, anpassningsbara, smidiga, mångsidiga, logiska, verksamma, spontana, språksamma och medkonversationstalang, alltid ungdomliga och med var tid i åsikter och uppträdande.


Vi står för föränderlighet och anpassning. Vi är snabbtänkta och rörliga. Det är alltid ett misstag att utmana vår intelligens och talförmåga för vi kan prata oss in i och ut ur situtaioner hur lätt som helst. Vi tänker mycket snabbt, kan vara bitande ironiska och vi är smartare än de flesta andra människor.


Vi är för det mesta roliga att umgås med, och vi sätter krydda på vilken tillställning som helst. Vi har ett stort behov av omväxling och avskyr rutin och regelbundna vanor. Det är omöjligt att få oss att anpassa sig till några andra regler än våra egna.


Det som däremot kan ligga oss lite i fatet är att vi också kan vara rastlösa och flyktiga, oförutsägbara, opålitliga, ytliga i kärlek och mognar inte alltid, är ofta en dubbelnatur, har många oavslutade projekt, är ombytliga, otåliga, sluga, nyfikna, ostadiga, hycklande, har svårt att tygla nervös energi, lever på våranerver, ytliga, och skvallerbyttor.


Men vi provar.
If you like it - excellent!
Om inte - Vi tycker om dig ändå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

#1 Kommentar från Ullio:

Johooo! Jag tar varenda sak Jenny säger på allvar! (det måste jag, annars har hon ihjäl mig, det har hon sagt!)

Men hyssj!

#2 Kommentar från Jenny:

Den dar Ullio - HON ar en bra tjej, det har jag alltid sagt!

;)


#3 Kommentar från Myra:

Att hota är inte snällt, Jenny!

Vad ska jag ta mig till med dig?
*skakar på huvudet*

:D

#4 Kommentar från Jenny:

Jag HOTAR inte *muttrar*
Jag bara... hjalper manniskor att inse hur bra jag ar. Sadar som du har gjort ju.

Visst, visst, visst?!

;)

2007-04-25 @ 13:10:12
Postat av: Anonym

Kommentar från Bloggerlina:

Ja det kan ju inte bli bättre CV, tjejer! *skrattar jättemycket!!*

;-D Bloggerlina

2007-04-25 @ 13:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0