Fjärilvinst

Här hade vi ju då räknat med att gratulera vinnaren och erbjuda ett gästinlägg, samt att utse nästa öppna utmaning.
Nu rök ju den iden lite åt skogen, bara för att jag har så snygga tattoos  *sträcker malligt på mig* och vi hamnade i en situation vi inte räknat med.

Men. Jag är inte den som är den. Jag bockar och bugar, och tar egoistiskt åt mig äran över förstaplatsen.
Däremot efterskänker jag gästinlägget och valet av nästa öppna utmaning till de två som flåsade mig i nacken genom hela omröstningen.

Ullio och Jamina!
Håll sams. Kläm ur er det bästa gästbloggsinlägget som någonsin har skådats. Och en utmaning som lockar fler deltagare än vi klarar av!

Kommentarer
Postat av: ullio

Jag har förslag på utmaning.
Jag föreslår att Myra och Jenny hittar varsin ej svensktalande person, och sjunger duett med dem, på en karaokebar eller liknande, Svenska nationalsången!
Sen får vi läsare rösta om vem som utför uppdraget snyggast! *s*
Helst ska det finnas på film (Ni kan strunta i att filma huvud eftersom ni är anonyma, eller nöja er med att filma duettpartnern.) Men om inte det går så vill vi ha ljudupptagning av det.. =)
VISST är jag bra!?!
=)

2007-06-01 @ 17:43:22
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394
Postat av: Myra

Haha, vad roligt! Vet du att jag idag har klurat ihop en snarlik utmaning till Jenny!
Har precis publicerat den och så ser jag din kommentar. *lol*
Så, JA!, jag tycker det var en jättebra utmaning, men ni skulle ju ge en Öppen Utmaning. Inte till oss. :D
Men vem vet, vi kanske kan göra nåt sånt här ändå. Som en Ullio-bonus. Liksom. Typ. Eller nåt.

2007-06-01 @ 20:47:47
URL: http://onamission.blogg.se
Postat av: ullio

Aaah, bara för att jag är så SNÄLL! =)
Jag ska klura på en utmaning, och på ett gästblogginlägg tillsammans med Jamina, när jag kommer hem från Tunisien.
SÄKERT kommer jag ha en utmaning om vem som har den brunaste magen.. *skratt*

2007-06-02 @ 12:06:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/3394
Postat av: Myra

ullio: Inte för att DU är snäll, utan för att JAG är snäll! ;)
Och du ligger väl redan och latar dig på sandstranden, kan jag tro. Jag är inte alls avundsjuk. *skakar bestämt på huvudet*

2007-06-03 @ 14:14:31
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0