God Eftermiddag!

Hon piskar mig gul och bla den dar manniskan!

Naval. Pub besoktes. Ol intogs. Om jag inte missminner mig sa forekom det aven vodka och kopparbergs cider. Ratt haftigt att hitta en pub dar de saljer svenskheter, men jag har ju alltid haft nasa for att valja ratt... (naja!)

Uppdraget lostes alldeles prima perfecto. Egentligen borde jag fa pluspoang, for jag hittade inte bara britter, jag hittade spanska britter, sa svarighetsgraden okade genast med ungefar 99%. Jag borde dessutom fa pluspoang for att jag hindrade min forsta impuls, vilken var att fa dem att saga "Sex laxar i en laxask" och istallet gick med det med mer mogna "God eftermiddag."

Sa, njut av resultatet medan jag gar och begraver mig sjalv i min sang och lagger all min energi pa att overleva dagen. Men for all del, ingen sympati, nej, nej, nej! I'll be brave...


Kommentarer
Postat av: Myra

Haha, så bra! Men jag fick fasen lyssna flera gånger innan jag hörde vad de sa. *s*
Och sluta fiska pluspoäng. Det får du bara om du ger mig LÄTTA uppdrag. Där jag, utan att lägga manken till, klarar av det och får Väl Godkänt. Av ALLA!
:D

2007-06-03 @ 19:19:10
URL: http://onamission.blogg.se
Postat av: Bloggerlina

Coolt! Well done, Jenny! Kram Bloggerlina *tummar å tår hålls upp!*

2007-06-04 @ 14:40:34
URL: http://www.spacegirl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0