Jennys andra utmaning!

Nu tycker jag att Jenny har haft det smärtfritt alldeles för länge. Det är helt klart dags att sätta lite fart på henne. Tycker inte ni!?

- - - - - - - -

Jag tar det som ett ja.

Jenny sitter ju lite i samma båt som jag. Ganska ny på stället, och således inte omringad av den direkt största bekantskapskretsen i världshistorien.
För att träffa folk, så måste man såklart ge sig ut. Går ju inte att sitta och uggla i huset och tro att nån kommer och knackar på dörren. Det händer alltför sällan för att man ska kunna hänga upp sig på det.
Nu är inte Jenny en av de mer blygare individerna, så det är inte nåt stort problem. Jag tänkte bara hjälpa henne lite på traven.
Jag vet att det är lite pubbesök emellanåt, och det är det jag ska spinna vidare på.
Så. Jenny. Listen up!

Du ska i helgen ta dig till en, för dig, ny pub. Där ska du slå dig i slang med valfri person/personer och ha det så trevligt ni bara kan.
Någon gång under kvällen ska du få sällskapet att säga något på svenska! Fram med mobilen och spela in beviset.

I wish you the best of luck. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag borde alltid ha det smartfritt! Sa det sa! :P
Men det dar ska jag val ordna... *letar pubar pa gula sidorna* Men vart fan ska jag hitta en slang?!

2007-06-01 @ 23:36:43
URL: http://jennyabrahamsson.wordpress.com
Postat av: Bloggerlina

Hahahahahahaha!!! Älskar när engelsktalande skall snacka svenska! Good luck, Jenny! Kram Bloggerlina

2007-06-02 @ 10:51:44
URL: http://www.spacegirl.se
Postat av: Myra

Jenny: Söndag i dag, gumman. Jag väntar otåligt.
Hittade du nån slang? (pucko) :)
Bloggerlina: Me 2. Det här kan bli bra. *s*

2007-06-03 @ 14:11:26
URL: http://myrasmysterier.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0