Tatuering bidrag 2

Oh, oh, oh!
Nu ar det min tur!

Min tatuering rakar ocksa vara gjord av myrpappa, aven ritad av honom. Han gjorde ett djavligt bra jobb maste jag saga, den ar mycket snyggare an jag hade forvantat mig. Fast jag ar ju lite partisk...

Anyhow, Rara Avis ar inte reklam for, eller ett forsok att fa billigare bilar pa en viss uthyrningsfirma - utan det ar latin och betyder en sallsynt eller unik person eller sak (ocksa fagel, darav fageln :)) Det blev ju faktiskt ratt bra eftersom bird inte i forsta hand ar fagel pa den har konstiga on, utan tjej. Sa kort sagt, jag ar kopiost nojd!


Bidrag 2 - Jenny

For er som inte ser, sa sitter den pa ryggen, nagra centimeter ovanfor BH-kanten.

Kommentarer
Postat av: Bloggerlina

Supersnygg tattoo! *två tummar upp!* Kram Bloggerlina

2007-05-12 @ 13:01:06
URL: http://www.spacegirl.se
Postat av: Myra

Och jag som var med när du gaddade dig, kan ju intyga att du skötte dig exemplariskt. ;)
Att det då INTE är du på klippet i förra inlägget. :D

2007-05-13 @ 14:17:06
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Jenny

Tack Bloggerlina! :)
Jag ar sjalv makta nojd.
Kram!

Neh, precis. Jag var VALDIGT duktig. Viiisst?

2007-05-13 @ 17:23:44
URL: http://jennyabrahamsson.wordpress.com
Postat av: mej!!

HAHA..världen e bra liten! ja som ville va unik me min... undrar hur många som har en rara avis egentligen... fast ja har min på ankeln!!!

2007-05-13 @ 19:38:21
Postat av: Jannina

Klart jag röstar på din sötJenny :D. Jag saknar dig :/

2007-05-27 @ 18:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0